8 marca zakończyła się 7. edycja Zimowego Narodowego. Projekt trwał 99 dni, a jego hasłem przewodnim było „100% zimy”! W trakcie Zimowego Narodowego goście korzystali z najlepszych zimowych atrakcji i wypili 27,5 tys. kubków gorącej czekolady E.Wedel!
Sukces frekwencyjny Zimowego Narodowego, ponad 600 tys. gości, potwierdził, że jest ogromne zapotrzebowanie na zimową rozrywkę połączoną z aktywnością, która będzie gwarantowała doskonałe warunki niezależnie od pogody. Zimowy Narodowy, zlokalizowany na płycie PGE Narodowego, wypełnił niszę na atrakcyjny sposób spędzania czasu wolnego zimą. 3 lodowiska, Górka Lodowa E.Wedel, zajęcia dla najmłodszych na łyżwach, czyli „Poranki dla dzieci z PGE Energia Ciepła”, „Fitness na łyżwach z MultiSport”, „Curling z Merrell”, „Disco Lodowisko z 4FUN.TV” i skatepark, to tylko część stałych atrakcji Zimowego Narodowego. W tym sezonie Zimowy Narodowy był również miejscem „Lekcji WF-u z Marcinem Gortatem”, turnieju „Czerkawski Cup”, Motomikołajek, czy imprezy „K-pop Non Stop na lodzie” w ramach „Disco Lodowisko z 4FUN.TV”.
Po zimowych szaleństwach, goście mogli skorzystać ze Strefy Czekolady E.Wedel, Zimowy Cafe by Segafredo i Stacji Grzewczej.
Zimowy Narodowy to nie tylko poziom płyty z licznymi atrakcjami, ale również kryty Skatepark, który znajdował się na parkingu podziemnym. Oprócz jazdy na rolkach, deskorolkach, hulajnogach, bmx-ach czy longboardach, partnerzy skateparku przygotowali bogaty program atrakcji i warsztatów, z których korzystali dzieci i dorośli.
Na Zimowym Narodowym można było spotkać wiele gwiazd, m.in. Cleo, Marcina Gortata, Mariusza Czerkawskiego, Idę Nowakowską, Macieja Dowbora, Joannę Koroniewską. W tym sezonie na Zimowym Narodowym można było też spotkać wielu popularnych influencerów m.in. Stuu i Lexy z Domu X, Ekipę Friza, Dom Tiktokerów, Warszawski KOKS, WiP Bros, Lenę „Moonlight” Kociszewską, Kingę Sawczuk, Filipa Zabielskiego, Natalię „Nylaa” Lewandowską.
– Z perspektywy 7. sezonów widzimy, że Zimowy Narodowy stał się modnym miejscem do aktywnego spędzania czasu wolnego zarówno przez rodziny z dziećmi, jak również ludzi młodych. Cieszy nas bardzo, że udało nam się dotrzeć do nowych klientów i zainteresować ich naszą ofertą. Głównym punktem Zimowego Narodowego jest oczywiście jazda na łyżwach, ale staramy się również tworzyć dodatkowe wydarzenia dla poszczególnych grup wiekowych. Tegorocznym hitem był oczywiście Curling z Merrell, na który przychodziły całe firmy, grupy znajomych i przyjaciół, aby „poszczotkować i puścić kamień”. Frekwencja w porównaniu z ubiegłym sezonem wzrosła o 11 proc. i wyniosła ponad 600 tysięcy gości, co napawa nas dumą. Cieszymy się, że poprzez Zimowy Narodowy dokładamy swoją cegiełkę do propagowania aktywności wśród Polaków – mówi Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications, organizator Zimowego Narodowego.
Kolejna, 8. edycja, Zimowego Narodowego powróci już tej jesieni!