UWAGA:

Ponad 600 tysięcy gości! Sukces frekwencyjny Zimowego Narodowego!

11 marca 2020

8 marca zakończyła się 7. edycja Zimowego Narodowego. Projekt trwał 99 dni, a jego hasłem przewodnim było „100% zimy”! W trakcie Zimowego Narodowego goście korzystali z najlepszych zimowych atrakcji i wypili 27,5 tys. kubków gorącej czekolady E.Wedel!

 

Sukces frekwencyjny Zimowego Narodowego, ponad 600 tys. gości, potwierdził, że jest ogromne zapotrzebowanie na zimową rozrywkę połączoną z aktywnością, która będzie gwarantowała doskonałe warunki niezależnie od pogody.  Zimowy Narodowy, zlokalizowany na płycie PGE Narodowego, wypełnił niszę na atrakcyjny sposób spędzania czasu wolnego zimą. 3 lodowiska, Górka Lodowa E.Wedel, zajęcia dla najmłodszych na łyżwach, czyli „Poranki dla dzieci z PGE Energia Ciepła”, „Fitness na łyżwach z MultiSport”, „Curling z Merrell”, „Disco Lodowisko z 4FUN.TV” i skatepark, to tylko część stałych atrakcji Zimowego Narodowego. W tym sezonie Zimowy Narodowy był również miejscem „Lekcji WF-u z Marcinem Gortatem”, turnieju „Czerkawski Cup”, Motomikołajek, czy imprezy „K-pop Non Stop na lodzie” w ramach „Disco Lodowisko z 4FUN.TV”.

Po zimowych szaleństwach, goście mogli skorzystać ze Strefy Czekolady E.Wedel, Zimowy Cafe by Segafredo i Stacji Grzewczej.

 

Zimowy Narodowy to nie tylko poziom płyty z licznymi atrakcjami, ale również kryty Skatepark, który znajdował się na parkingu podziemnym. Oprócz jazdy na rolkach, deskorolkach, hulajnogach, bmx-ach czy longboardach, partnerzy skateparku przygotowali bogaty program atrakcji i warsztatów, z których korzystali dzieci i dorośli.

 

Na Zimowym Narodowym można było spotkać wiele gwiazd, m.in. Cleo, Marcina Gortata, Mariusza Czerkawskiego, Idę Nowakowską, Macieja Dowbora, Joannę Koroniewską. W tym sezonie na Zimowym Narodowym można było też spotkać wielu popularnych influencerów m.in. Stuu i Lexy z Domu X, Ekipę Friza, Dom Tiktokerów, Warszawski KOKS, WiP Bros, Lenę „Moonlight” Kociszewską, Kingę Sawczuk, Filipa Zabielskiego, Natalię „Nylaa” Lewandowską.

 

– Z perspektywy 7. sezonów widzimy, że Zimowy Narodowy stał się modnym miejscem do aktywnego spędzania czasu wolnego zarówno przez rodziny z dziećmi, jak również ludzi młodych. Cieszy nas bardzo, że udało nam się dotrzeć do nowych klientów i zainteresować ich naszą ofertą. Głównym punktem Zimowego Narodowego jest oczywiście jazda na łyżwach, ale staramy się również tworzyć dodatkowe wydarzenia dla poszczególnych grup wiekowych. Tegorocznym hitem był oczywiście Curling z Merrell, na który przychodziły całe firmy, grupy znajomych i przyjaciół, aby „poszczotkować i puścić kamień”. Frekwencja w porównaniu z ubiegłym sezonem wzrosła o 11 proc. i wyniosła ponad 600 tysięcy gości, co napawa nas dumą. Cieszymy się, że poprzez Zimowy Narodowy dokładamy swoją cegiełkę do propagowania aktywności wśród Polakówmówi Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications, organizator Zimowego Narodowego.

 

Kolejna, 8. edycja, Zimowego Narodowego powróci już tej jesieni!